het begin

28 februari 2024 - Annen, Nederland

Alle reizen beginnen ergens. Dit geldt ook voor onze reis voor 2024.

De eerste boekingen zijn gedaan in " La Douce France".

uitwijden heeft nu nog geen zin, het is pas eind februari en half mei vertrekken we.

Maar ik weet dat sommige van onze volgers vorig jaar reislogger niets vonden (dat veranderen wij niet want wij vinden polarsteps niets) en anderen vonden de verhalen veel te lang, niet interessant genoeg of hadden gewoon niet de tijd/puf om e.e.a. te lezen. Maakt niet uit, niets moet, alles mag. Dat geldt ook voor afmelden om straks onze reisverslagen niet meer  te lezen c.q. ons te volgen. Geef maar door wat je wilt en je leest hetzij wel, hetzij niet onze avonturen deze komende zomer. Geheel aan wat je wilt.

Jaap en Monica

1. Rina Leuning-Carsouw:
    28 februari 2024
    Gewoon doorgaan Jaap en Monica!
    Ik heb het vorig jaar met plezier gelezen!
  2. Wim beekhuizen:
    Ha lieden,
    Ik vond de combinatie van een praatje met een plaatje vorig jaar heel leuk! Ben benieuwd naar jullie ervaring straks met Franse appeltaart en koffie! Geniet vast van de voorpret. Vr. gr. , Wim
  3. Ina:
    28 februari 2024
    Ben benieuwd wat jullie allemaal weer gaan beleven
  4. Anneke Robberegt:
    28 februari 2024
    Wat gezellig jullie indrukken van Frankrijk straks te kunnen lezen.
  5. Tina:
    28 februari 2024
    Altijd leuk om te volgen en tips voor mooie plekjes 😁
    De voorpret is ook al een mooi begin van de vakantie!
  6. Mark:
    29 februari 2024
    Jullie komen toch wel even 'buurten' op weg naar Frankrijk (of terug richting huis) hoop ik 😊
    Alvast heel veel plezier in ieder geval met plannen maken en ik hoop weer veel mooie fotos te zien straks.
  7. Elleke van Ginneken:
    29 februari 2024
    Goedemorgen Jaap & Monica .
    Heel leuk om mee op reis te zijn met jullie ! Alvast veel plezier met het geregel! ♡
  8. Yvonneka:
    29 februari 2024
    Hallo ieverdjes,ik kan niet wachten

Jouw reactie