Alles heeft een eind

28 april 2024 - Annen, Nederland

Alles heeft een eind (behalve een worst, die heeft er twee) , dus zaterdag rustig aan ontbijten, inpakken en weer op weg naar huis.

We dachten het leuk te doen..lekker binnendoor en hier en daar een vrijmarktje mee te pikken, nou..vergeet het maar, voor de afwisseling weer eens regen.
Dus waar we een vrijmarkt of garage sale zagen lag een groot oranje (dat dan weer wel) zeil over de handel en reden we wijselijk door.
Omdat we alle tijd hadden en binnendoor gingen toch nog iets van het typische Noord Hollandse landschap gekiekt..water, gras een molen en\of een bruggetje.

Pas bij Enkhuizen werd het droog en reden we onder mooie donkere wolkenluchten de Houtribdijk over.

We zouden nog even bij familie van Monica een bakje koffie halen in Rutten (zie google maps) en werden daar rond 13.00 hartelijk ontvangen.
Verder naar huis via de snelste route en daar uitladen.
terugkijkend geen echt slechte dagen gehad, veel gezien en ons 12 1/2 jarige huwelijk zonder poespas gevierd ;-)

En voor we het weten zitten we in Frankrijk...  ;-)
Maar dat komt later.

Jaap

1. Elleke van Ginneken:
    28 april 2024
    Dankjewel voor jullie verslag .
    Ik lees het vaak met een glimlach omdat jullie zou beeldend kunnen vertellen ! Heerlijk.....
    Tot de volgende X
  2. Joyce:
    28 april 2024
    Leuk verslag weer.
    Jamner van de regen en het niet kunnen genieten van de vrijmarkten.
    Aan de andere kant wel enrom fijn dat jullie wederom hebben genoten. En dit met ons delen.
    Dank jullie wel.

Jouw reactie