1e reisdag

19 juni 2018

De 1e reisdag hebben we achter de rug. Uiteraard niet zo spectaculair. Autobaan, veel verkeer, files - gelukkig niet zo veel aan onze kant. Wel tegemoetkomend. Wat een vrachtverkeer is er op de weg en als het dan allemaal in de file staat kan het zomaar gebeuren dat het 3 rijen dik stil staat.

Wel even "grappig" om te zien is een Belgische auto die door de "Zoll" beambten geheel doorzocht wordt. Natuurlijk stiekem gefotografeerd maar voor de zekerheid niet gevraagd wat ze zochten. Stel je voor dat die gasten denken dat wij erbij horen en dan onze tig tassen en auto gaan doorzoeken. Nou nee bedankt. We doen het wel met een illegale foto.

De mussen op de parkeerplaats waar we ons broodje eten zijn zeer brutaal, sommige durven zelfs een stukje brood uit mijn hand te eten. Na de lunchpauze rijden we weer verder.

We komen op een mooie tijd in Berlijn aan en onze vriendin is ook net thuis. Natuurlijk eerst "kaffee"trinken en bijkletsen. Dan ons reisverslag maken en de foto's bewerken.

's Avonds nog even een korte wandeling naar de Muggelsee en dan slapen. Morgen weer een dag.

1. Marian:
    19 juni 2018
    Goede reisdag dus, ondanks alle drukte en het doel mooi op tijd gehaald! Goed begin zou ik zeggen. Nu gezellig bij jullie vriendin, klinkt goed! Goede reis verder!
  2. Yvonneka:
    20 juni 2018