Berlijn zaterdagmorgen

23 juni 2018

De mannen, 2 grote en 1 kleine, zijn samen op stap. Die gaan oude gebouwen, ruïnes en graffiti fotograferen. Tina heeft een "schreibtischtag" waarin zij de rapportages van de kinderen op school schrijft en ik een blogschrijfdag. En natuurlijk doe ik nog wel wat andere zaken.

Bijvoorbeeld een leuk programma zoeken waar ik collages mee kan maken maar dat lukt nog niet zo geweldig. Alle gratis programma's worden van een watermerk voorzien en dat vind ik iets minder. Om nou een programma te kopen voert ook weer iets te ver want die hebben we thuis wel op de computer. Tja, dan moet iedereen zich maar door elke foto afzonderlijk heen worstelen. 't Is niet anders.

Na de schrik van gisteren gaat het een stuk beter met mij. Een goede nachtrust en belangrijker GEEN AARDBEIEN! en de uitslag is verdwenen, mijn stem is terug naar normaal en mijn keel voelt niet meer dichtgeknepen. Gelukkig maar.

Voor de rest is er (nog) niet veel te vertellen. Ik doe nu niet zoveel. De verhalen komen vanavond van de mannen.

1. Geeke Hamstra:
    24 juni 2018
    Dat was idd schrikken. Zo kun je maar weer zien je kunt altijd ergens allergisch voor worden . ook al ging dat jaren wel goed. Rustig aan en genieten, maar dat doen jullie wel. Hopelijk wordt Jaap niet allergisch voor appeltaart dat zou een regelrechte ramp zijn.