voor alle volgers

4 juli 2018

Deze keer een goede morgen voor iedereen, in plaats van een goeden avond. Naar aanleiding van een vraag. Wij lezen alle reacties van jullie en reageren daar soms ook op terug. In tegenstelling tot facebook krijgen jullie daar blijkbaar geen bericht van. Dat is dan weer jammer van dit programma.

Vandaag zakken we verder naar het zuiden.

We hebben besloten het Tatra gebergte en Slowakije voor een volgende vakantie te bewaren. Ook de stad Krakau laten we links liggen. Het lopen is voor mij niet echt feestelijk met mijn heup dus ook dat komt een volgende keer.

Er komt nog wel wandelwerk genoeg in de komende dagen. De zoutmijnen van Wieliczka en in Auschwitz. En in vele mooie plaatsjes in Tsjechië.

Maar er komt vanavond nog wel een verslag van vandaag met foto's.

Liefs van ons en laat maar even weer wat van jullie horen.

1. Gerda Nijman:
    4 juli 2018
    Dag buurtjes,
    Vind het leuk om jullie te volgen, jullie belevenissen te lezen! Wens jullie vandaag een goede reis naar het zuiden. Lees vanavond wel wat jullie gezien en hebben meegemaakt.
    liefs uit het warme Annen.