Polen - dag 13

7 juli 2018

Weinig te vertellen vandaag. Even in een winkelcentrum gekeken maar dat waren veel kledingwinkels met of te kleine maten of tuttebel kleding.

Loopt er in dat winkelcentrum een soort kleerkast rond,stijf van de steroiden en zeer intimiderend, een soort beveiliger, maar dan op z'n pools blijkbaar ;-)

Vandaar uit een rondje om het meer en een paar foto's van de stuwdam.

Terug bij het hotel komt weer even een "verbaas" moment . De receptioniste is druk bezig met haar facebook. Begroet de gasten niet, trouwens dat kan dit wichtje  toch alleen maar in het Pools. Misschien zou ze beter in de baas zijn tijd met een cursus Engels aan de gang kunnen.

Toen we vanmorgen weg gingen vroeg ik hoe dat werkte met de sleutel. Achterlaten vanwege de kamer in orde maken of meenemen?
Had net zo goed kunnen vragen of ze water wilde laten branden want dan had ze net zo glazig gekeken.

Kortom, bij terugkomst, geen opgeruimde kamer zoals wij dat kennen in Nederland als je in een hotel verblijft. Dat mag je blijkbaar zelf doen. Maar hopen dat straks de andere receptioniste er weer is, die spreekt tenminste Engels. Kan ik vragen wat gebruikelijk is in een Pools hotel.

Voor de rest doen we niet veel, gewoon even lui zijn en de plannen voor de rest van de vakantie maken.

Goed weekend, tot morgen. Dan staat een bierbrouwerij museum op het programma. Komt er geen verslag dan zijn we te beneveld van de nog aanwezige bierdampen en moeten jullie een dagje wachten totdat we weer helder zijn.

1. Yvonneka:
    7 juli 2018
    Ahoi als de uitzichten vanaf jullie balkon zijn mooie plek om bij te komen van jullie indrukken gisteren.welk meer????geniet geniet geniet
  2. Yvonneka:
    7 juli 2018
    Shit te vroeg gelezen,heb ik vanavond in bed geen verhaaltje wat nu????
  3. Jaap:
    Vraag Tony om wen verhaaltje 😁